Vai Vinylarea pērk vai pārdod vinila plates, CD, kasetes vai citus fiziskos/digitālos mūzikas formātus?
Vinylarea nepārdod un nepērk preces.
Portāls nodrošina lietotājiem iespēju pirkt, pārdot un mainīties ar vinila platēm, CD, kasetēm un citiem mūzikas formātiem savā starpā.
Portāls nodrošina lietotājiem iespēju pirkt, pārdot un mainīties ar vinila platēm, CD, kasetēm un citiem mūzikas formātiem savā starpā.
Kā tiek noteikta preces cena vietnē?
Izliktās preces cenu nosaka Vinylarea lietotājs — preces pārdevējs.
Ja vienai un tai pašai platei ir vairāki piedāvājumi, Vinylarea katalogā attēlo visus piedāvājumus šai platei.
Ja vienai un tai pašai platei ir vairāki piedāvājumi, Vinylarea katalogā attēlo visus piedāvājumus šai platei.
Ja mani neapmierina cena, kā es varu nosūtīt savu cenas piedāvājumu pārdevējam Vinylarea?
Ja prece tika izlikta ar iespēju sūtīt cenu piedāvājumus (kaulēties),tad blakus cenai būs ikona — bultiņas pa apli.
Šajā gadījumā jūs varat, nospiežot pogu «Pirkt», nosūtīt savu cenas piedāvājumu. Pārdevējs var to pieņemt vai noraidīt, un jūs saņemsiet paziņojumu par pārdevēja lēmumu.
Ja prece tika izlikta ar fiksētu cenu, bez iespējas kaulēties, — jūs nevarēsiet nosūtīt savu cenas piedāvājumu.
Šajā gadījumā jūs varat, nospiežot pogu «Pirkt», nosūtīt savu cenas piedāvājumu. Pārdevējs var to pieņemt vai noraidīt, un jūs saņemsiet paziņojumu par pārdevēja lēmumu.
Ja prece tika izlikta ar fiksētu cenu, bez iespējas kaulēties, — jūs nevarēsiet nosūtīt savu cenas piedāvājumu.
Vai es varu apmainīt relīzu (plati, CD, kaseti un citus fiziskos formātus),izmantojot Vinylarea tirgu?
Jā, tirdzniecības platformā ir pieejams apmaiņas funkcionāls.
Ja pārdevējs ir ieinteresēts apmaiņā, viņš var:
Ja pārdevējs ir ieinteresēts apmaiņā, viņš var:
- Norādīt, kas tieši viņu interesē apmaiņai
- Atvērt piekļuvi jūsu piedāvājumiem — tad jūs pats piedāvājat preci apmaiņai
Kā tiek veikta plates piegāde un apmaksa?
Lietotājiem no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas ir pieejamas vairākas apmaksas un piegādes iespējas. Lietotājiem no citām valstīm šobrīd ir pieejama tikai metode «Pēc vienošanās».
Pēc vienošanās — apmaksas un piegādes nosacījumi ir atkarīgi tikai no pārdevēja un pircēja savstarpējas vienošanās.
Tiešsaistes apmaksa — apmaksa par preci tiek veikta tikai ar bankas pārskaitījumu uz pārdevēja Vinylarea bilanci. Piegāde — tikai uz Omniva pakomātu, izmantojot Vinylarea sistēmā ģenerētu kodu.
Pēc vienošanās — apmaksas un piegādes nosacījumi ir atkarīgi tikai no pārdevēja un pircēja savstarpējas vienošanās.
Tiešsaistes apmaksa — apmaksa par preci tiek veikta tikai ar bankas pārskaitījumu uz pārdevēja Vinylarea bilanci. Piegāde — tikai uz Omniva pakomātu, izmantojot Vinylarea sistēmā ģenerētu kodu.
Kurš apmaksā piegādi Vinylarea, izmantojot metodi «Tiešsaistes apmaksa un Omniva piegāde»?
Pēc tam, kad pircējs ir apmaksājis pasūtīto preci, viņam jāizvēlas pakomāts, uz kuru tiks veikta piegāde.
Pēc tam, kad pakomāts ir izvēlēts un nosūtīts pārdevējam, — pārdevējs apmaksā piegādi, ģenerē nosūtīšanas kodu un uzlīmi. Izmantojot kodu vai izdrukātu uzlīmi, pārdevējs nosūta preci pircējam.
Pēc tam, kad pakomāts ir izvēlēts un nosūtīts pārdevējam, — pārdevējs apmaksā piegādi, ģenerē nosūtīšanas kodu un uzlīmi. Izmantojot kodu vai izdrukātu uzlīmi, pārdevējs nosūta preci pircējam.
Cik maksā Vinylarea lietošana?
Preces izlikšana Vinylarea vietnē ir bez maksas.
Komisija tiek iekasēta par tiešsaistes pārskaitījumu, noformējot pārdošanu, izmantojot Vinylarea maksājumu sistēmu. Atsevišķi tiek iekasēta fiksēta maksa par Omniva piegādi.
Izmantojot metodi «Pēc vienošanās», Vinylarea lietošana ir bez maksas.
Vairāk par komisijām un piegādes izmaksām varat uzzināt lapā «Cenas».
Komisija tiek iekasēta par tiešsaistes pārskaitījumu, noformējot pārdošanu, izmantojot Vinylarea maksājumu sistēmu. Atsevišķi tiek iekasēta fiksēta maksa par Omniva piegādi.
Izmantojot metodi «Pēc vienošanās», Vinylarea lietošana ir bez maksas.
Vairāk par komisijām un piegādes izmaksām varat uzzināt lapā «Cenas».
Kā es varu atrast mani interesējošo plati Vinylarea?
Jūs varat meklēt plates, CD, kasetes un citus fiziskos formātus:
Meklēšanas josla — var meklēt pēc albuma nosaukuma, izpildītāja, EAN numura vai kataloga numura.
Filtrs — visi relīzi vietnē ir sadalīti pa kategorijām, formātiem, žanriem un stiliem kreisajā izvēlnē.
Meklēšanas josla — var meklēt pēc albuma nosaukuma, izpildītāja, EAN numura vai kataloga numura.
Filtrs — visi relīzi vietnē ir sadalīti pa kategorijām, formātiem, žanriem un stiliem kreisajā izvēlnē.
Ko darīt, ja katalogā ir man vajadzīgais relīzs, bet tam nav piedāvājumu?
Ja vajadzīgais relīzs ir katalogā, bet nav pārdošanas piedāvājumu, jūs varat pievienot to savam vēlmju sarakstam, atzīmējot, ka vēlaties saņemt informāciju, kad šis relīzs parādīsies pārdošanā.
Tad potenciālie pārdevēji redzēs jūsu interesi, un, parādoties piedāvājumiem, jūs saņemsiet paziņojumu uz e-pastu.
Tad potenciālie pārdevēji redzēs jūsu interesi, un, parādoties piedāvājumiem, jūs saņemsiet paziņojumu uz e-pastu.
Kas ir EAN?
EAN (European Article Number) — tas ir starptautisks standarta preces numurs, tās unikāls identifikators. Tas tiek piešķirts katrai precei no tās izlaišanas brīža.
EAN numurs sastāv no 13 cipariem (retāk — 8 cipariem mazām precēm).
EAN numurs sastāv no 13 cipariem (retāk — 8 cipariem mazām precēm).
Kur var atrast EAN numuru?
EAN numurs parasti ir norādīts iepakojuma aizmugurē blakus svītrkodiem. Dažreiz tas ir arī uz vāka iekšpuses vai ieliktņa.
Reģistrējot vai meklējot preci vietnē, EAN numurs jāievada bez defisēm un atstarpēm.
Reģistrējot vai meklējot preci vietnē, EAN numurs jāievada bez defisēm un atstarpēm.
Kas ir relīza kataloga numurs (cat#)?
Kataloga numurs (catalog number / cat#) — tas ir unikāls kods, ko relīzam (vinilam, CD, kasetei) piešķir izdevējs konkrētā izdevuma identificēšanai.
Kur var atrast kataloga numuru (catalog number / cat#)?
Kataloga numurs vienmēr ir uz fiziskajiem nesējiem un to iepakojuma, bet tā atrašanās vieta ir atkarīga no formāta.
Vinils (LP, EP, 7"):
Vinils (LP, EP, 7"):
- Uz aploksnes
- Uz vāka aizmugures (apakšējā vai augšējā stūrī)
- Dažreiz — uz muguras (spine)
- Uz plates — uz etiķetēm (labels) centrā, parasti zem izdevniecības nosaukuma vai sānos
- Matricā (runout / deadwax) — iegravēts pie celiņa (bieži atšķiras no cat#, bet ir ar to saistīts)
- Uz aizmugures vāka (back cover) — apakšā pa labi vai pa kreisi, var būt blakus svītrkodiem
- Uz sānu muguras (spine)
- Uz paša CD diska — uz apdrukātās puses vai pie iekšējā gredzena (hub)
- Uz kasetes uzlīmēm abās pusēs
- Uz ieliktņa (J-card) — sānu daļā
- Dažreiz uz vāka iekšpuses
- Uz aizmugures vāka
- Uz muguras
- Uz paša diska
Kā pievienot relīzu (plati, CD, kaseti un citus fiziskos formātus) Vinylarea katalogam?
- Augšējā labajā stūrī nospiediet pogu «Pievienot»
- Publicēšanas metodi izvēlieties «Relīzs no kataloga»
- Izmantojot meklēšanu, mēģiniet atrast vajadzīgo relīzu Vinylarea vietnē
Noklikšķiniet uz tā, aizpildiet sludinājuma iesniegšanas formu un nospiediet «Pievienot».
Ja katalogā nav jums vajadzīgā relīza, tas jāimportē no Discogs datu bāzes:
- Nospiediet «Importēt relīzu»
- Izvēlieties relīza formātu
- Meklēšanas laukā ierakstiet albuma nosaukumu un izpildītāju, vai kataloga numuru, EAN, matricas numuru, artikulu… Meklēšanas forma ir ļoti elastīga — tas dod iespēju meklēt gandrīz pēc jebkuras pieejamās informācijas par relīzu
- Kad vajadzīgais relīzs ir atrasts, nospiediet «Pievienot relīzu»
- Relīza lapā nospiediet «Pievienot pirmo piedāvājumu»
- Aizpildiet sludinājuma iesniegšanas formu
- Nospiediet «Pievienot»
Kā izlikt uzreiz vinila plašu lotu pārdošanai, ja gribu pārdot vairumā vairākus gabalus uzreiz?
Jā, tas ir iespējams Vinylarea vietnē.
- Nospiediet «Pievienot» augšējā labajā stūrī
- Izvēlieties publicēšanas metodi «Sludinājumi»
- Aizpildiet iesniegšanas formu, augšupielādējiet kopīgu fotogrāfiju
- Uzrakstiet detalizētu aprakstu par to, kas ir lotā un kādā stāvoklī
- Nospiediet «Pievienot»
Es tirgoju Discogs. Vai ir iespējams imports uz Vinylarea?
Jā!
- Lietotāja kabinetā dodieties uz sadaļu «Vadības panelis»
- Augšējā panelī nospiediet pogu «Discogs»
- Ievadiet Discogs lietotājvārdu un izejiet autentifikāciju
- Atvērsies panelis vēlmju saraksta, kolekcijas un piedāvājumu importam no jūsu Discogs veikala
- Spiediet uz nepieciešamā un ielādējiet relīzus
- Tālāk spiediet «Pievienot visu» vai pievienojiet relīzus pa vienam
- Pēc pievienošanas publicējiet piedāvājumus Vinylarea vietnē
Kā ir ar manu konfidencialitāti?
Viens no mūsu mērķiem ir nodrošināt drošu Vinylarea lietošanu.
Mums ir stingra konfidencialitātes politika, un mēs nenododam jūsu personas datus trešajām pusēm.
Jūsu e-pasts nekļūs publisks, ja jūs pats to neatklāsiet.
Mums ir stingra konfidencialitātes politika, un mēs nenododam jūsu personas datus trešajām pusēm.
Jūsu e-pasts nekļūs publisks, ja jūs pats to neatklāsiet.
Cik ātri es saņemšu naudu savā kontā pēc tam, kad pircējs ir apmaksājis preci?
Pēc tam, kad pircējs ir apmaksājis preci, apmaksas summa, atskaitot mūsu komisiju, tiks ieskaitīta jūsu tirdzniecības bilancē Vinylarea vietnē.
Tā būs pieejama pārskaitīšanai uz jūsu bankas kontu pēc 14 kalendārajām dienām no preces nosūtīšanas brīža — vai agrāk, ja pircējs atstās jums pozitīvu atsauksmi.
Tā būs pieejama pārskaitīšanai uz jūsu bankas kontu pēc 14 kalendārajām dienām no preces nosūtīšanas brīža — vai agrāk, ja pircējs atstās jums pozitīvu atsauksmi.
Ko darīt, ja mana jautājuma nav sarakstā?
Šādā gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums. Mēs ar prieku jums atbildēsim un palīdzēsim!
Jautājumu var nosūtīt lapā «Kontakti».
Jautājumu var nosūtīt lapā «Kontakti».

